Największa w Polsce mobilna wyszukiwarka Wirtualnych Asystentek i Asystentów oraz zleceń.

 
 
 
 
Strona główna > Aktualności > Kim jest Wirtualna Asystentka

Dodano 2021-02-23 (komentarzy 0)

Kim jest Wirtualna Asystentka

Wróć do listy artykułów
Kim jest Wirtualna Asystentka
Kim jest Wirtualna Asystentka

 

 

 

Kim jest Wirtualna Asystentka i czym się różni od pracownika etatowego

Wirtualna Asystentka będzie wsparciem Twojej codziennej pracy, byś mógł zająć się sprawnym zarządzaniem Twoją firmą lub po prostu mieć więcej czasu dla siebie.

 

Zadaniem Wirtualnej Asystentki jest odciążenie Cię od czynności, które są monotonne i powtarzalne, a mogą zostać oddelegowane innej osobie. Dzięki temu możesz skupić się na tym, co sprawia Ci najwięcej satysfakcji z prowadzenia biznesu.

 

W 2021 r. pracodawca zapłaci za osobę zatrudnioną na pełen etat nie mniej niż 3374,34 zł.

Dodatkowo ponosi koszty urządzenia stanowiska, narzędzi pracy oraz czasu poświęconego na bezproduktywne czynności.

Wirtualnej Asystentce płacisz tylko za wykonaną pracę i maksymalnie wykorzystany czas. To opłata za profesjonalną usługę.

 

 

 

Dla kogo jest usługa zdalnej asysty

Wirtualna Asystentka może być zdalnym wsparciem pracy każdego, kto takich usług potrzebuje. Z naszych usług może skorzystać: 

 

  • przedsiębiorca
  • osoba prywatna
  • artysta/ freelancer
  • bloger/ influencer
  • szkoleniowiec/coach

 

Korzyści ze współpracy z WA

 

  • Zyskujesz cenny czas- delegujesz nam codzienne, powtarzalne czynności, a sam zajmujesz się tym, w czym czujesz się najlepiej
  • Redukujesz wydatki- płacisz jedynie za wykonaną pracę, bez konieczności zatrudnienia osób na etacie, za nasze usługi otrzymasz fakturę VAT
  • Osiągasz spokój- zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na realizację innych zadań lub... po prostu złapać oddech 


 

Obszary działania, rodzaje realizowanych zadań

 

Wirtualna Asystentka zajmie się zadaniami, takimi jak m.in.:

 

  • research informacji
  • porządkowanie dokumentów i zarządzanie nimi
  • copywriting
  • obsługa stron internetowych
  • podstawy SEO
  • tworzenie newsletterów
  • tworzenie reklam(Facebook Ads, Google Ads)
  • zarządzanie bazą CRM
  • rekrutacja pracowników
  • organizowanie spotkań biznesowych
  • tworzenie prezentacji
  • prowadzenie profili w social mediach
  • obowiązki prywatnego concierge’a

 

 

Komentarze:

Aby dodać komentarz zaloguj się na swoje konto